MB RecyclingElektryczne Śmieci – Elektruś
Spółka MB Recycling, lider w dziedzinie recyklingu i właściciel projektu Elektryczne Śmieci wprowadza swojego brand hero – Elektrusia. To inicjatywa, która ma na celu promowanie właściwego postępowania z elektrycznymi i elektronicznymi śmieciami oraz budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów. Postać Elektrusia przygotowało Studio Graficzne 66projekt.pl
Elektruś to postać stworzona z myślą o edukacji i motywacji do odpowiedzialnego postępowania z elektrycznymi i elektronicznymi urządzeniami. Jest on symbolem zaangażowania MB Recycling w ochronę środowiska oraz propagowania zrównoważonego stylu życia.
Jesteśmy dumni z wprowadzenia Elektrusia jako naszego brand hero. To nie tylko bohater reklamowy, ale przede wszystkim ambasador naszej misji ekologicznej. Chcemy, aby Elektruś stał się symbolem odpowiedzialności ekologicznej i inspiracją dla wszystkich, także najmłodszych którzy pragną działać na rzecz naszej planety.” mówi Karolina Wrońska, dyr. Marketingu MB Recycling.
Główne przesłanie Elektrusia to:
Główne przesłanie Elektrusia to:
Odpowiedzialność Ekologiczna:
Przyjaźń i Współpraca
Elektruś to przyjazna i sympatyczna postać, która poprzez obecność
w kampaniach i akcjach edukacyjnych MB Recycling ma na celu przełamać barierę pomiędzy klientami a branżą recyklingową.
Świat Elektrusia będzie stanowił nie tylko kampanie reklamowe, ale także interaktywne działania edukacyjne, gry i wydarzenia społecznościowe, które zachęcą konsumentów do świadomego zaangażowania się w ochronę środowiska. MB Recycling jest już aktywny na tym polu poprzez aktywne działania Fundacji Odzyskaj Środowisko.